keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Oikeus vihata sitä, mitä he arvostavat.

Mietin tänään yhtä juttua. Aika montaa juttua, mutta voin kirjoittaa vain yhdestä, koska en ymmärrä miksi minun pitäisi kirjoittaa Justin Bieberiin kohdistuvastani rakkaudestani. Mutta. Vanhempani.
   Mietin tänään sitä, millaisia he ovat, mitä he kunnioittavat ja minkälaiseksi he ovat minut kasvattaneet. Ja olen täysin erilainen. Isäni on aikahko vanhanaikainen, erittäin... tarkka kielenkäytöstään ja järkevä henkilö. Ja minä olen... "nuorenaikainen", puhun ennenkuin ajattelen ja olen aika tuntejärkevä. (seuraan järkevästi tunnetta).
   Äitini taas... No, hän on hyväkäytöksinen, maltillisuutta arvostava ja hyvien jutzkien puolestapuhuja. Ja minä olen.... No, olen kyllä hyvätapainen, silloin kun siltä tuntuu. En ole myöskään maltillinen ja toisin kuin äitini, olen koston puolestapuhuja! YEAH!
   Olen siis aika erilainen kuin vanhempani. Tulen jatkamaan tätä myöhemmin mutta... Juuri nyt en jaksaisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti