tiistai 2. lokakuuta 2012

Mikä on minun, on minun.

Jei! Arvatkaa mitä? Löysin juuri jonkin laisen asetus-jutun josta saa vaihdettua käsiala -juttuja etusivulla ja tässä minun tekstissäni.
   Mahtavaa! Saa nähdä  mitä tästä tulee... Ainekin osoite ja nimi ovat aika osuvia, juuri minun laisiani. Jotenkin... Noh, tämä blogi on ensimmäinen blogini joka tuntuu MINUN blogiltani. Tiedättekö mitä tarkoitan? 
   Se on muuten aika kummallista kuinka voit tehdä mitä tahansa, kuulla mitä tahansa, nähdä mitä tahansa ja vain muuta juttu minkä olet kokenut tuntuu omilta jutuiltasi ja vain muutaman jutun muistat.
   Huh! Olipas tuossa pätkässä paljon "juttuja".... Itse ainekin olen kokeillut paljon erilaisia harrastukia, kuten koripallo, hip hop-tanssi, kuoro... Mutta, vain teatteri, koripallo ja kirjoittaminen ovat saanet todellisen merkityksen elämääni. Niillä on aivan erityine merkitys elämässäni. Ne ovat jollakin omituisella tavalla osa minua....

- Q-Ash


Tuo kappale tuossa on mieletön, rakastan sitä! Toivottavasti Sinäkin pidät siitä...!


2 kommenttia:

  1. Hello! Ihan kivalta blogilta tuntuu. Saisko tekstiä hieman suuremmaksi (siis ihan hieman) koska toi fontti vähä hämää mun silmissä, kun se on pientä. Saattaahan se olla että oon vaan sokia, mutta kuitenkin :DDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Mary! Juups, laitampa heti (kunhan vain löydän mistä). kiitos kommentistasi!!!! :)))

      Poista