keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Jos olisin tonttu, tarkkailisin vain sua, 24/7

Olen  pervo ihminen. Oikeasti. Minua pervompaa saa hakea, kysy vaikka ystäviltäni. Olen pervo, ja pidän siitä. Tosin, monilla ystävilläni on aika usein tukalat paikat kun esittelen "siveitä" kommenttejani... Eilenkin. HHAHHAHHAHHAAA!
   Minun mielestäni kommenttini oli hauska, mutta ystävieni mielestä ei. Tai.. En ole varma. Kun sanon jotakin otsikon kaltaista heille he joko tuijottavat minua hetken ihmeissään ja pudistelevat päätään TAI punastuvat. ( Hei muuten, en puhu joka kohdassa niistä ystävistäni joita näen koulussa.. Minulla on ystäviä koulun ulkopuolella... Niin, "ystäviä".) Se on niin hauskaa! On hassu katsoa miten he reagoivat...
   Hihihhiihi!
  





JOULU ON MUUUTEN TULOSSA!!! APUA!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti